Podsumowanie maja

Dni pędzą jak szalone i kończy się już maj.
Niewiele się u mnie działo. Udało mi się jednak wyrwać kilka chwil dla siebie, żeby się zrelaksować:

1. Przeczytałam 3 krótkie powieści
2. Wyszyłam 2 serca zawieszki. Na blogu zaprezentuję je w czerwcu
3. Zaczęłam wyszywać słoiczek z zabawy salowej
4. Wyszyłam drugiego pingwinka z salu pingwiny na lodzie
5. Zmieniłam szablon bloga. Myślę, że ten zostanie na bardzo długo. Podoba mi się :)
6. Wysiałam i przesadziłam pomidory do donicy. Mam nadzieję, że hodowla w tym roku się uda.

odpowiedzi na komentarze:

Barbara S. - Sampler planuję powiesić na ścianie przy schodach.

Komentarze

  1. Całkiem sporo udało Ci się zrobić. Ja również wysadziłam pomidorki koktajlowe do donic na balkon. Pierwszy raz będę je hodowała i także mam nadzieję, że się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik - dużo rzeczy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rzeczy zrobiłaś :).

    Też myślę nad zmianą w wyglądzie bloga ...

    OdpowiedzUsuń
  4. .. a jednak się działo. Czasami wydaje się nam , że mało działaliśmy . Jednak jak wypiszemy punkt po punkcie to wcale niemało. Miłego weekendu Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora lista się zrobiła... pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Cieszę się że bawisz się ze mną :)
    Ja w tym roku też zasadziłam pomidory co prawda w doniczce dużej w domu bo to koktajlowe, ale od czegoś trzeba zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja czekam na te zapowiedziane serduszka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry miesiąc Kasiu :) piękny będzie ten sampler :0
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)