Podsumowanie czerwca

Czerwiec minął mi bardzo szybko. Ledwo się obejrzałam a już się skończył. Dzisiaj kolejne podsumowanie miesiąca. Podsumowanie podzieliłam na kilka kategorii.


Haft
1. Skończyłam wyszywać słoiczek z domkiem i zgłosiłam go na wyzwanie
2. Wyszyłam konika na biegunach
3. Wyszyłam pingwinka z ptaszkiem
4. Oprawiłam 2 obrazki

Życie
1. Zaprawiłam truskawki na zimę
2. Przygotowałam prezent na urodziny dla mojego synka
3. Byłam na 2 koncertach z cyklu Musica Sacra

Blog
3. Napisałam 3 teksty na bloga
4. Dołączyłam do grup dotyczących blogowania na facebook'u
5. Byłam nominowana w zabawie liebster award
6. Znalazłam bezpłatne kursy zawodowe

Komentarze

  1. Sporo rzeczy zrobiłaś w czerwcu, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu! Sporo rzeczy zrobiłaś w Czerwcu, To dlatego tak szybko Ci zleciał - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami wydaje nam się, że mało zrobiliśmy . Jak wypiszemy okazuje się , że dokonaliśmy sporo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Działo się u Ciebie w czerwcu :-) Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity miałaś miesiąc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)