Odsłona salu (3)

Przez ostatnie dni niewiele udało mi się wyszyć. Mam bardzo mało czasu. Studia całkowicie go pochłonęły.
Dzisiaj doszłam do wniosku, że zmienię temat pracy licencjackiej. Muszę nadrobić miesiąc, który poświęciłam na poprzedni.
Powoli przymierzam się do robienia ozdób świątecznych. Mam nadzieję, że zdążę zrobić chociaż jedną. Kilka dni temu założyłam bloga, na którym prezentuję zdjęcia z sesji zdjęciowych mojej nowej lalki. Kupiłam ją tydzień temu z zamiarem nauki szycia. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie.
link do bloga : klik
życzę miłego weekendu :)

Komentarze

  1. Ważne że krzyżyków przybywa! Pozdrawiam i powodzenia w pisaniu pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja te życzę powodzenia :) a czas to jakoś coraz szybciej ucieka...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)