:)

Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z wygraną w candy u Aneczki.
W paczce znalazły się serwetki, papiery z obrazkami do decoupage, gazetka z pomysłami, woreczek z materiału oraz śnieżynki. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nagrodę.

Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Natalii F z bloga Zaczarowany papier. Bardzo za nie dziękuję :)
Oto pytania które mi zadała:
1. Skąd pomysł na własny blog?
W moim otoczeniu mało osób rozumiało to co robię, chciałam zaprezentować swoje prace większemu gronu i znaleźć osoby, które tak jak ja zajmują się rękodziełem
2. Gdybym miała nauczyć się nowego rękodzieła byłoby to...
W pierwszej kolejności są szydełkowanie i frywolitka (materiały mam przygotowane i czekam na chwilę wolnego, żeby zacząć naukę). Poza tym chcę spróbować swoich sił w hafcie płaskim i decoupage na tkaninie.
3. Jak najchętniej spędzasz czas gdy za oknem zimno i mroźno?
Moim ulubionym pakietem podstawowym przez dłuższy czas był koc, czekolada na gorąco, książka i pies. Wiele godzin spędzałam w towarzystwie mojego pupila i książek. Teraz książkę zastąpiły robótki :) Psiak też czasami mi towarzyszy (pod warunkiem, że nie podgryza mi muliny).
4. Co byś zrobiła by jeszcze bardziej rozpowszechnić rękodzieło?
Rękodzieło dla wielu ludzi jest archaizmem i dziwactwem. Moim zdaniem należy organizować spotkania z rękodzielnikami, wystawy ich prac, publikować wywiady i artykuły dotyczące rękodzieła. 
5. Czy natura i otoczenie jest dla Ciebie inspiracją? Jeśli tak to co konkretnie?
6. Skąd dowiedziałaś się o rękodziełach, które teraz wykonujesz?
Techniki, którymi obecnie się zajmuję towarzyszyły mi od wczesnego dzieciństwa. Decoupage poznałam w szkole podstawowej dzięki pani, która pracowała w świetlicy. Nauczyciele często zabierali nas na wystawy prac rękodzielniczych. Pamiętam jak wtedy podziwiałam prace i zastanawiałam się jak można stworzyć takie dzieła.
7. Przy tworzeniu słuchasz rad i podpowiedzi innych?
Bardzo często korzystam ze wskazówek i podpowiedzi jak ulepszyć swoje prace. W większości przypadków jestem jednak samoukiem.
8. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Ze wszystkich pór roku najbardziej lubię wiosnę. Przyroda na nowo budzi się do życia. Kwitną też moje ulubione kwiaty - konwalie.
9. Czym charakteryzują się Twoje dzieła?
Są kolorowe
10. Kilka słów od siebie... :)
Bardzo lubię to co robię i swojej pasji nie zamieniłabym na inną

Wyróżnienia i pytania napiszę w następnym poście. Muszę namyślić się o co zapytam :)

Komentarze

  1. Gratuluję wygranej :) dziękuję za odpowiedz na moje pytania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)