2 dzień wyzwania blogowego - Dlaczego bloguję?

Swojego bloga założyłam w 2011 roku. Wcześniej prowadziłam galerię ze zdjęciami moich prac. Pokazywanie nowych dzieł rodzinie i wąskiemu gronu znajomych przestało mi starczać. Szukałam miejsca, w którym będę mogła pokazać to co tworzę większej ilości osób. Chciałam również poznać ludzi, którzy tak jak ja zajmują się rękodziełem. Zależało mi na kontakcie z osobami, które mnie odwiedzają.
Blog okazał się strzałem w 10.
Na moim blogu prezentuję postępy w wyszywaniu obrazów oraz dzielę się wydarzeniami z mojego życia. Obecnie blog stał się ważną częścią mojego życia i nie wyobrażam sobie, żeby mogło go nie być.
Dzięki niemu poznałam wiele wspaniałych osób, nauczyłam się nowych rzeczy.
Każde wyświetlenie strony, komentarz oraz obserwator jest dla mnie bardzo dużym wyróżnieniem oraz nagrodą.
Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które do mnie zaglądają.
Pozdrawiam

Komentarze