Historia nazwy mojego bloga

Przyłączyłam się do wyzwania blogowego, który jest na blogu Sen Mai.
Moje posty będą dodawane z opóźnieniem, ponieważ zagapiłam się z rozpoczęciem.

Historia nazwy mojego bloga

Obecnego bloga założyłam w 2011 roku. Siostra doradziła mi, żebym wybrała bloggera.
Blog miał być moją internetową pracownią. Na swoją rzeczywistą musiałam trochę poczekać.
Wybrałam nazwę krótką oraz łatwą do zapamiętania - Pracownia Marrika91
Pracownia oznaczała moje miejsce, w którym tworzę oraz pokazuję swoje dzieła
Marrika91 - liczba oznacza końcówkę roku mojego urodzenia (teraz łatwo możecie policzyć sobie ile mam lat, heh). Imię Marrika wybrałam kiedyś dla mojego psiaka, który jednak dostał inne.
Dlaczego wybrałam je na swój nick i na nazwę bloga?
Szczerze mówiąc nie wiem.
Przez kilka lat prowadzenia bloga zmieniłam trochę swoje zainteresowanie rękodziełem. Jest ona uniwersalna i pasuje do każdej dziedziny rękodzieła, którą się zajmowałam, zajmuję lub dopiero poznam.


Komentarze