Niewinność (10) - koniec!

Dzisiaj odpowiem na pytania z drugiego wyróżnienia, które otrzymałam od Iwony Syczykowskiej Bardzo dziękuję za wyróżnienie. 

1.Porządek czy bałagan?

Porządek, ale zdarza mi się mieć twórczy rozgardiasz w moim kąciku twórczym. 

2.Używane czy nowe?

 Trudno powiedzieć. Najczęściej wybieram nowe.

3.Skąd czerpiesz pomysły twórcze?

Gazety, zdjęcia, czasami czyjeś prace

4.Lubisz drobne projekty czy duże wyzwania?

Duże wyzwania :) Po małych czuję niedosyt. 

5.Czy potrzebujesz odpoczynku, po skończonym projekcie twórczym?

Jeśli mam czas na tworzenie to nie robię odpoczynku.

6.Czy jesteś osobą, która lubi rywalizację?

Nie lubię rywalizacji. 

7.Praca, która sprawiła Ci największą radość?

Piesek maskotka :) To była pierwsza maskotka, którą uszyłam. Spędziłam nad nią ponad 5 godzin. 

8.Wypoczynek aktywny ,czy leniwy?

Wypoczynek leniwy. 

9.Czy tworząc, skupiasz się na jednym projekcje, czy tworzysz np. kilka prac równocześnie?

Zawsze mam rozpoczęte kilka robótek. Są bardzo duże i nie wytrzymałabym nad jedną kilku tygodni/miesięcy bez przerwy. 

10.Czy zdarza Ci się odłożyć jakąś robótkę, bo "brakło cierpliwości"?

Jeśli nad czymś bardzo długo pracuję i zaczyna brakować mi cierpliwości lub nie wiem jak coś skończyć to odkładam robótkę na miesiąc lub do zakończenia następnego projektu. 

11. Praca ,która została w pamięci, która była szczególna i dlaczego?

Mój pierwszy większy wyszywany obraz - Madonna z dzieciątkiem. Zrobiłam go dla mamy. 
 
 Dla wytrwałych czytelników mam mały bonus ;) Skończyłam wyszywać Niewinność. Obraz w rzeczywistości jest dużo piękniejszy niż na zdjęciu. 

Komentarze

  1. Tak to już jest z tymi zdjęciami, na ogół nawet w połowie nie oddają piękna naszych haftów :)
    Haft bardzo ładny, podoba mi się ten kontrast kolorów z szarościami :) Ciekawa jestem, w jaki sposób go zagospodarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa z Ciebie osóbka :) Hafcik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje! Haft już wcześniej mi się podobał, więc teraz jak już jest skończony, tym bardziej miło się go ogląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny hafcik! Patrzę i zazdroszczę i sama mam ochotę wyhaftować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałabym na większosc pytan bardzo podobnie ;) piękny obraz!
    Czy mogę mieć przyjemność zaprosić Cię na świąteczną wymiankę? Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy, będzie mi szalenie miło :)

    http://krolowamoli.blogspot.com/2014/11/wymianka-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)