Niewinność (9) i wyróżnienie

 Zostało mi już niewiele do wyszycia. W następnym poście pochwalę się skończonym dziełem.

Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienia od dwóch blogerek. Pierwsza wyróżniła mnie Aleksandra z bloga Minimeble za co jej bardzo mocno dziękuję :)

Poniżej są odpowiedzi na pytania jakie mi zadała:

1. Zdjęcia czarno-białe czy kolorowe?
Zdjęcia prac lubię oglądać kolorowe. Czarno - białe zdjęcia miejsc lub ludzi mają w sobie coś wyjątkowego.
2. Kolorystyka wielobarwna czy monochromatyczna?
Zdecydowanie wielobarwna, bardzo lubię otaczać się kolorami. 


3. Barwy ciepłe czy zimne?
 Trudne pytanie... Najbardziej lubię połączenie barw ciepłych z zimnymi. W domu ściany maluję na ciepłe kolory.

4. Linie miękkie czy prostokreślne?
Linie miękkie

5. Schematyczność czy niepowtarzalność?
Niepowtarzalność
 
6. Kompozycja z przepychem czy minimalistyczna?
 Minimalistyczna. Wyznaję zasadę: Im mniej tym lepiej. Nie lubię przeładowania.

7. Odbiorca Twojej twórczości anonimowy czy konkretny?
Mojego bloga nie kieruję do konkretnej grupy osób.
 
8. Odwzorowywanie rzeczywistości czy tworzenie z wyobraźni?
Odwzorowywanie rzeczywistości
 
9. Organizacja pracy w grupie czy indywidualna?
Praca indywidualna
 
10. Tematyka konkursu dowolna czy określona?
Tematyka określona
11. Powolne i skrupulatne dążenie do celu czy szybki efekt?
Powolne dążenie do celu, które daje dużo większą satysfakcję 

W następnym wpisie opublikuję listę nominowanych przeze mnie osób oraz odpowiedzi do drugiego wyróżnienia.

Pozdrawiam i miłej końcówki długiego weekendu życzę

Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnienia :) Dziewczyna pięknie urosła, coraz bardziej nabieram ochoty na ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :) To piękny haft ma w sobie to coś, mam go w swojej kolekcji a precyzyjniej wyhaftowałam i podarowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ten haft jest piękny... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft jest wspaniały. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft :) Gratuluje wyróżnienia ;)
    I dziękuję za zapisanie się na moje Candy - życzę powodzenia w jutrzejszym losowaniu :) Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)