Sukienka balowa i wygrana

Z ręką już dużo lepiej. Ból i opuchlizna zeszły. Mam nadzieję, że już przykrych niespodzianek już nie będzie. Powoli stawiam kolejne xxx na moich obrazkach. Jutro mam kolejny egzamin. Boję się, że ze stresu zapomnę wszystkiego czego się nauczyłam. Oby poszło dobrze :)
Dzisiaj kolejna uszyta przeze mnie sukienka. Wzór trochę przerabiany. Zdjęcie na razie tylko siedzącej lalki. Jak odkryję jak ją postawić, żeby się nie przewróciła to wstawię zdjęcie w wersji "na stojąco".


Jakiś czas temu u Edyty miałam szczęście w losowaniu loteryjkowym. Oto moja nagroda:
Teraz czekam na wakacje, żeby przeczytać książki :)

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Sukienka świetnie wygląda :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka - dobrze że z ręką lepiej - gratuluję wygranej ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka :) lali do twarzy w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje wygranej :) lala pięknie się w nowej sukience prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, a wygrana super:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)