Modlitwa Aniołka (3)

Obrazek zyskał nowe kolory. 
Tym razem są to odcienie różu, który bardzo lubię. 
Dawniej nie pomyślałabym, że polubię kiedyś kolor różowy. 
Im jestem starsza tym bardziej mi się podoba (wersja krzykliwego różu dla dzieci nadal do mnie nie przemawia). 
Myślę, że już niedługo na kanwie będzie widać coś więcej niż tylko kolorowe plamki.
 Obrazek wyszywa się bardzo miło i przyjemnie. Jestem nim zachwycona.
W planach mam jeszcze 2 takie duże obrazki z aniołkami. 
Będą dużo większe od tego co teraz robię.


Wczoraj na zajęciach już dostałam 2 wpisy do indeksu :) Ćwiczenia zaliczone. Teraz czas na egzamin. Teraz piszę prace na pozostałe zajęcia. Mam nadzieję, że pójdzie tak samo dobrze.

Pozdrawiam
Marrika91

Komentarze

  1. efekt koncowy bedzie piekny ;)
    i omg tez chce stawiac tak idealnie proste i rowne krzyzyki ._. dluuuga droga przedemna ;p
    jesli o roz chodzi to nie jestes sama tez nigdy nie lubilam a teraz heh ogolnie lubie ju wszystkie kolory ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wraz z przyrostem ilości krzyżyków Twoja praca coraz bardziej mnie intryguje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam na razie nic nie widzę :) Ale tak to jest, potem nagle obraz, nawet nie wiadomo kiedy, robi się cały i to jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze kilka krzyżyków do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i coś tam krzyżyków do przodu :) Ciekawa jestem efektu końcowego :)
    Gratuluję wpisów do indeksu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci idzie, ja stanęłam w miejscu ale tylko chwilowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie delikatne aniołki :)
    Super że na studiach wszystko idzie dobrze :) U mnie też całkiem, dziś się dowiedziałam o zwolnieniu z egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jak najbardziej dopinguję :) Baaaardzo podoba mi się ten obrazek i może dzięki Tobie skuszę się na niego :) Gratuluję zaliczeń i trzymam kciuki za pozytywne wyniki egzaminów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No już postęp. Czekam cierpliwie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie przybywa xxx :)
    pozdrawiam ciepło ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników w nauce . Obrazek robi się kolorowy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)