Twisted Band Sampler (1)

Szukając jakiegoś prostego i miłego przerywnika w trakcie wyszywania aniołka znalazłam bardzo ładny sampler. Oczyma wyobraźni widzę go zdobiącego korytarz w moim domu. Na razie wyszyłam pierwszy kolor. Kolejny powstanie gdy skończy mi się cierpliwość do aniołka :)



Jeszcze na koniec mała prośba. Jeśli prowadzicie lub znacie kogoś kto pisze bloga kulinarnego to podeślijcie mu link do mojej ankiety : klik.
Wszystkim którzy ją wypełnią bardzo dziękuję! Badania są mi potrzebne do skończenia pracy magisterskiej.

Pozdrawiam

Komentarze

  1. To ładny sampler, świetnie nadaje się na przerywnik:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie pięknie i wspaniale się go haftuje!
    Widzę, że wyszywasz samymi krzyżykami.
    Ja skusiłam się na ściegi specjalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu!sampler zapowiada się wspaniale - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedz haftu ciekawa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie. Zapraszam tez do mnie. Dorota http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sampler jest świetny, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za wytrwałość w wyszywaniu takich pięknych, duzych samplerów !
    Czekam ,na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne początki ślicznego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa końcowego efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wyszywam ten wzór.Bardzo mi się podoba. Życzę miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It has always been my belief that very good writing such as this takes researching and also talent. It’s very apparent you have performed your homework.Good job!Also visit my web blog …
    Packers And Movers Bangalore

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny jest ten sampler!!! Miłego haftowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie śliczny sampler :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne początki.Czekam na kolejny kolor😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)