Przejdź do głównej zawartości

Pracownia moich marzeń

Chyba nie ma rękodzielniczki, która nie marzy o swojej pracowni.
Przez jakiś czas miałam w pokoju stolik przy którym tworzyłam. Rok temu, gdy dowiedziałam się, że w moim życiu pojawi się maleńki człowieczek musiałam wszystko pozmieniać. Stolik schowałam na strych a wszystkie materiały pochowałam do kartoników lub znalazłam dla nich miejsce na półce.
Obrazki wyszywam najczęściej siedząc w łóżku lub na ławce w ogródku (jeżeli pogoda na to pozwala).
Marzy mi się miejsce, w którym będę mogła spokojnie tworzyć. Chciałabym mieć miejsce na maszynę, dużo półek, szafek oraz stół i wygodny fotel na którym będę wyszywać.
Na razie zbieram inspiracje. Kiedyś je wykorzystam :)




Komentarze

  1. Życzę Ci by marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie tylko Twoje marzenie Kasiu, chyba każda z nas pragnęłaby takiego swojego kącika, ja bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twoje tęsknoty w tym temacie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mi też przydałby się taki kąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mieć taki własny kącik... marzenie. Mam nadzieję że Twoje kiedyś się spełni, czego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wspaniale by było mieć taką pracownię :-) Życzę powodzenia w realizacji marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci tego wszystkiego z całego serducha! Wierzę, że w końcu doczekasz się takiej pracowni... zasługujesz na to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje , że będziesz ją miała . Przecież jak bardzo chcemy to marzenia się spełniają. Ja też nie mam kącika . Mało szyję , nie lubię tylko z tego względu że zaraz robi mi się bałagan w domu. Mi się marzy miejsce na maszynę , żebym nie musiała ciągle jej wkładać do torby. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram poprzednie komentarze,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa :) trzymam kciuki żebyś kiedys taka miala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała chociaż tyle miejsca co na drugiewj fotce, to bym była prawie szczęśliwym człowiekiem. Tak więc gorąco życzę takiej pracowni Tobie i wszytskim potrzebującym.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)

Popularne posty z tego bloga

Wiosenne zawieszki - recenzja dla Kokardki

Kilka tygodni temu dostałam od Kokardki do przetestowania zestaw z zawieszkami wiosennymi. Wyszyłam 3 z 4 zawieszek.
Zestaw zawierał posortowaną mulinę, czarno - biały wzór, kanwę plastikową oraz igłę.

plusy zestawu:

+ czytelny schemat;
+ obrazki po wyszyciu są bardzo ładne;
+ mulina bardzo dobrej jakości;
+ mulina posortowana;
+ cena zestawu nie jest zbyt wysoka (29.90 za zestaw z muliną);

minusy zestawu:

- brak czytelnej instrukcji wyszywania;
- brak numeracji muliny;
- niewystarczająca ilość potrzebnej muliny (zabrakło jednego koloru);
- igła wbita w kanwę (ciężko było mi ją wyjąć);
- igła była zbyt gruba (musiałam wymienić ją na cieńszą);


Pierwszy raz wyszywałam na plastikowej kanwie. Największą trudność sprawiło mi wyszycie konturów. Na kanwie plastikowej trochę trudniej się je wyszywa. Trochę dłużej wyszywałam obrazki niż na tkaninie. Może przy większym doświadczeniu pójdzie mi szybciej.
Zestaw można kupić tutaj: klik.
Dziękuję bardzo Kokardce za możliwość przetestowania zestawu…

Fioletowa sówka

Na początku chciałam podziękować wszystkim za życzenia i gratulacje. Ja już jestem w domu od kilku dni. Maluszek nadal w szpitalu. Przez ten tydzień leczył zapalenie płuc i jelit. Dzisiaj już leżał w łóżeczku. Mam nadzieję, że już niedługo wróci do domu.  Dzisiaj pokażę sówkę, którą wyszyłam w ramach salu choinka 2016. Tym razem przetestowałam cieniowaną fioletową mulinę. Nie zdążyłam sówki wyciąć i podkleić filcem. 


Hafciarskie podsumowanie roku 2016

Na ten rok miałam bardzo ambitne plany hafciarskie. Ze względu na magisterkę oraz ciążę, która na początku bardzo dała mi popalić musiałam z części zrezygnować.

Z dużych obrazów skończyłam wyszywać

Margaretki z makami

Zakochanego misia

W tym roku wyszyłam też:
kilka zawieszek na choinkę







ptaszki na plastikowej kanwie