Hafty do skończenia

Jakiś czas temu przeglądając swoją szufladę z materiałami do haftu znalazłam obrazy, których nie skończyłam. O części z nich zapomniałam.


 # Wyszywający miś - Pierwsze krzyżyki postawiłam w sierpniu 2015 roku. Po wyszyciu dywanika haft powędrował do szuflady i kompletnie o nim zapomniałam. Mam nadzieję, że już niedługo go skończę.

                                   
 # Kwitnący sad - Ten obraz znajduje się na hafciarskiej liście życzeń. Pierwsze krzyżyki postawiłam w 2015 roku. Co jakiś czas do niego wracam. Schemat mam w formie elektronicznej co bardzo utrudnia mi wyszywanie. Będę musiała się zebrać i wydrukować go. Do obrazu brakuje mi wielu kolorów mulin.

 
 # Twisted Band Sampler - Pierwsze krzyżyki postawiłam na początku 2016 roku. Obecnie jestem w połowie wyszywania.


  # Modlitwa Aniołka - Pierwsze krzyżyki postawiłam w październiku 2015 roku. Jest to mój pierwszy HAED. Chcę go wyszyć dla mojego synka.


# Summer Patchwork - Pierwsze krzyżyki postawiłam na początku 2015 roku. Wyszywałam go w ramach salu wiosenno - letniego. Nie miałam na niego pomysłu i na jakiś czas powędrował do szuflady.


Jeszcze nie wiem, który obrazek zacznę kończyć jako pierwszy. Planuję je przeplatać razem z zabawami salowymi. Najchętniej wyszywałabym wszystko na raz. Tak się jednak nie da. Teraz biorę się za kolejny słoiczek, potem za pingwinka a później posiedzę nad jakimś obrazkiem z tej listy.

Miłego dnia :)


Komentarze

  1. Pełne ręce roboty widzę :) Ale! Powoli i dasz radę wszystkie skończyć! Mocno dopinguję i czekam na postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz dużo planów hafciarskich! Powodzenia w kończeniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się zbiera. Jak dobrze że nie mam szuflady ;) :P A tak na serio, mam jedna taką zaczętą pracę, ale nie wiem czy kiedykolwiek do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no uzbierało się tego trochę :) Ale w wolnej chwili będziesz miała okazję je dokończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja o swoich niedokończonych haftach to raczej nie powinnam wspominać w ogóle.
    Powoli, powoli i się skończy - dasz radę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu! Trochę tych prac Ci się nazbierało, Na pewno nudzić się nie będziesz, A pomału wszystkie dokończysz - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym zaczęła od tego który ma najmniej do wyszycia. Satysfakcja z ukończenia da powera do kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tych haftów do skończenia jest. Tym bardziej trzymam kciuki, aby haftowanie Ci świetnie szło.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w stawianiu xxx. Też bym zaczęła od ..tak jak pisze Katarzyna. Szybkie ukończenie jednego da Ci motywację do ukończenia kolejnych.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję (choć głosowania tu nie ma) na Twisted - jest piękny i najbardziej zaawansowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie będą ładne:) Ja ostatnio nie mam czasu na robótki niestety i mam tylko dwie zaczęte:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Spora lista, powodzenia Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła lista,życzę powodzenia w haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)