Za co lubię bycie mamą?

Bycie rodzicem jest jedną z najlepszych przygód w życiu człowieka. Z jednej strony jest bardzo stresująca, męcząca i wymagająca, a z drugiej dostarcza wielu wzruszeń i radości. Z chwilą, gdy w naszym życiu pojawia się mały człowiek wszystko się zmienia. Nic już nie jest takie jak dawniej.


Kiedy zobaczyłam dwie kreski na teście ciążowym moje podejście trochę się zmieniło. Czekając na mojego maluszka zastanawiałam się co warto mu pokazać i czego go nauczyć. Zaczęłam na nowo patrzeć na świat, który mnie otacza. Mój synek nauczył mnie patrzeć na wszystko z innej perspektywy. Poznajemy wszystko wspólnie. Codziennie widzę jak poznaje nowe rzeczy oraz się zmienia.
Czuję się bardzo ważna dla mojego synka. Każdego dnia cieszy się, że już wstałam i czeka, aż wezmę go na ręce. Oboje jesteśmy bardzo do siebie przywiązani.
Mój maluch daje mi dużo siły i radości. Kiedy w naszym wspólnym życiu pojawiły się czarne chmury to zapewnił mi śmiechoterapię. Jest małym śmieszkiem i ciągle mnie zaczepiał. Dzięki temu łatwiej radziłam sobie ze stresem.
Chociaż są takie dni, że ciężko jest mi się dogadać z moim synkiem to bardzo się cieszę, że pojawił się w moim życiu.

A Ty za co lubisz bycie mamą?

Komentarze

  1. Nie wiem za co, nigdy takich przemyśleń nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś samą prawdę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam bycie mamą :) lubię obserwować jak synek uczy się nowych rzeczy... jak poznaje świat... uwielbiam te maleńkie rączki wieszające mi się na szyi... myślę, że mój mąż i synek to najlepszy dar od losu jaki dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za to, że moje dziecię od ponad 5 lat daje mi w d...nieraz tak, że mi się płakać chce i boli mnie dosłownie każda część ciała..a i tak nie potrafię przeżyć jednego dnia bez całusów i przytulanek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziecko daje świeze spojrzenie na cały świat, na kazde wydarzenie. To chyba lubię najbardziej w byciu mamą :) To jest jak odkrywanie życia na nowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)