Kiermasz Świąteczny :)

Gosia zorganizowała Świąteczny kiermasz rękodzieła. Odważyłam się i postanowiłam wziąć w nim udział.


Oto moje prace na sprzedaż lub wymianę. Do cen należy doliczyć koszty wysyłki. Jestem otwarta na różne propozycje wymiankowe. Obrazki sprzedaję bez ramek.

1. Miś Mikołaj zawieszka - 12 zł


2. Serduszko magnes granatowe - 16 zł


3. Serduszko magnes w kwiaty - 16 zł


4. Serduszko w liście magnes - 16 zł


5. Sampler choinka - 60 zł


6. Jesienny elf obrazek - 35 zł


7. Matka Boska z dzieciątkiem obrazek - 40 zł


8. Miś z pudełkiem obrazek - 40 zł


9. Miś z serduszkiem obrazek - 40 zł


Miłych zakupów :)

Komentarze

  1. Witam Cię na kiermaszu, ja niestety nic u Ciebie nie znalazłam, ale życzę owocnej sprzedaży i wymianek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace przygotowałaś :) Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne propozycje , powodzenia . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ! Piękne rzeczy przygotowałaś , Powodzenia w sprzedaży - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace. Hafciki zawsze wzbudzają mój podziw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech te śliczne hafciki i zawieszki znajdą nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, oby się sprzedały:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)