Niebieski słonik i rosół

Kilka dni temu zaczął się sal na blogu Twórczych Mam. Ja wybrałam 2 obrazki: niebieskiego słonika i smoka. Słonika wyszywam na żółtej kanwie. Część kolorów mulin zmieniłam.


Dzisiaj jeszcze zaproszę Was na rosół. Na blogu Twórczych Mam trwa wyzwanie najlepszy rosół. Sponsorem zabawy jest pasmanteria Haftix.


Ja swój rosół ugotowałam z kaczki i kurczaka. Dodałam cebulę, por, pietruszkę oraz przyprawy.

Tak prezentuje się rosół podgrzewany dla mojego synka.


Mięso i warzywa zawsze kroję na bardzo drobne kawałki i mieszam je z makaronem tak, żeby mój dwulatek ich nie zauważył. 


Mój synek bardzo lubi rosół i zawsze zje 2-3 porcje. Szkoda, że innych obiadów nie je tak chętnie.



Komentarze

  1. Słonik zapowiada się uroczo:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rosół zawsze robię ze swojego mięsa i do tego mam swój domowy makaron:) Ładny obrazek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rosół chyba każdy lubi , synek wie co dobre . Hafcik uroczy . Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie śliczny slonik. Rosołek każde dziecko chyba lubi, w przeciwieństwie do innych dań, tu już grymaszą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rosół, a słonik będzie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rosół :-)
    Słonik zapowiada się ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten słonik, ja zaczęłam od smoka, a rosół wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś z tym rosołem jest na rzeczy, moja córka potrafi wsunąć 2 dokładki...oczywiście zamiast innych rzeczy ;) a gdy mówię, że jest zupa na obiad, zwykle pyta, czy rosół? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O!!!:) I dwie zabawy jednocześnie:)Słonika już fajnie widać:) Dziękuję za udział i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)