Letnie wyzwanie cz. 2

Dzisiaj czas na drugą część letniego wyzwania w Klubie Twórczych Mam.

Z synkiem codziennie chodzimy na spacery. Przy okazji zawsze odwiedzamy pobliski plac zabaw i boisko. (pkt.8)


Podziwiamy chmury i wypatrujemy latających samolotów (pkt. 26)


Winogrono nam dojrzało i codziennie mamy pyszny deser (pkt.20)


Synek czasami w ciągu dnia ma drzemki i mam wtedy chwilę dla siebie. Mogę wtedy nadrobić zaległości czytelnicze i wypić smoothie :) (pkt. 43)


Moje ulubione jest z jabłek, brzoskwini i banana. 

Ostatnio przeczytałam Merde! Rok w Paryżu. Książka opowiada historię Brytyjczyka, który wyjechał do Paryża stworzyć sieć herbaciarni. Książka przypomina trochę Dziennik Bridget Jones. Bohater próbuje ułożyć sobie życie uczuciowe. Powieść jest zabawna i czyta się ją bardzo przyjemnie. Poznajemy stereotypy, sposób życia i zwyczaje Francuzów.  



Dziękuję za wszystkie komentarze :)


Komentarze

  1. Fajnie , że podczas opieki nad synkiem znajdujesz czas na drobne przyjemności. Pozdrawiam cieplutko 🍎🍒🍎

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spędzacie razem czas na spacerkach:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spacerki są super! Ja niespecjalnie przepadam za smoothie, ale lubię koktajle z owoców i jogurtu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie spędzacie czas :) Dzięki za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam.
    Ps...a to winogronko, mniam, smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)