Aniołek z serduszkiem

Dzisiaj pokażę tylko aniołka z masy solnej. Na wyniki musicie poczekać do piątku (nie zdążyłam jeszcze wszystkich odwiedzić, mam nadzieję, że do piątku zdążę). Studia skutecznie pochłonęły większość mojego czasu wolnego.
Dzisiaj mój blog kończy 200 dni. Przez ten czas napisałam 58 postów (ten jest 59) i otrzymałam 223 komentarze. Dziękuję Wam za to :)
Znowu blogger płata figla. Odwrócił mi zdjęcie i nie chce współpracować (ech...). Dzisiaj odwiedził mi listonosz i przyniósł 3 przesyłki. W najbliższej wolnej chwili pochwalę się ich zawartością i pokażę jedną zaległą (aparat będzie miał trochę pracy).
Pozdrawiam cieplutko, uciekam do książek

Komentarze

  1. Piękny ten aniołek i zapraszam do mnie na candy http://sendi21.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)