Mikołajkowa wymianka i książki

W tym roku ponownie wzięłam udział w wymiance organizowanej przez Edytę.
Prezent przygotowałam dla Ewy. Wyszyłam dla niej różę oraz kubeczek z kwiatkami. Ewa bardzo lubi kubki więc w paczce nie mogło zabraknąć kubka w różyczki. Ramka na zdjęcia oraz świeczki umilą domowe wnętrze a herbatka i wafelek są na osłodę chwili.



Moim Mikołajem była Ania.
Dostałam bieżnik, fartuszek, pachnące świeczki oraz szkatułkę z misiami.
Bieżnik już zdobi mój stoliczek a fartuszek czeka na pieczenie ciasteczek. W szkatułce zamieszka moja biżuteria :) Jeszcze raz bardzo dziękuję Ani za prezenty jakie dla mnie przygotowała.

Wczoraj znalazłam informację, że jedno z wydawnictw rozdaje e-booki. Oto ich regulamin akcji:
  1. Na swoim blogu umieścić krótką notatkę polecającą naszą akcję oraz aktywny link do strony, na której właśnie jesteście ( http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/ ). Wystarczą naprawdę dwa zdania z linkiem umieszczonym po to, by inne Blogerki również mogły skorzystać dzięki tej akcji i nas odnaleźć.
  2. Napisać do nas mail na  book.wymownia@gmail.com i w treści maila podać link do Twojego bloga – link prowadzący do miejsca, na którym umieściłyście wpis opisany w punkcie pierwszym. Gdy znajdziemy Twój wpis z linkiem do tej akcji, odpowiemy na Twój email:)
  3. Czekać, aż w odpowiedzi przyjdą do Ciebie ebooki. Książki będą przychodziły regularnie co pewien czas, a Wy wybierzecie to, co zainteresuje Was, Wasze dzieci, przyjaciół…

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)