Sówka z choinką

W tym roku moją kanwę zdominowały ozdoby świąteczne.
Kilka miesięcy temu obiecałam mojemu małemu synkowi, że w kolejne święta ubierzemy swoją pierwszą choinkę. Obietnic trzeba dotrzymywać i od grudnia powoli powstają ozdoby na nasze pierwsze wspólne drzewko. Na początku roku miałam nadzieję, że wyszywanie trochę szybciej mi pójdzie i będzie ich więcej.
W sierpniu wyszyłam sówkę z choinką. Schemat pochodzi z Kramu z Robótkami wydanie specjalne. W zeszłym roku nie zdążyłam jej wyszyć.
Kolory dobrałam częściowo sama. Brakowało mi niektórych odcieni muliny. Szkoda mi było odkładać wyszywanie do zakupów. Wyszyłam sówkę kolorami, które już mam.


***odpowiedzi na komentarze:
Basia Nolberczak - Naszą choinką na pewno się pochwalę.

Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Sówka wyszła prześlicznie! Dzięki samodzielnie dobranym kolorkom jest niepowtarzalna :) No i już masz gotową, prześliczną zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba powstała! Choinka będzie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta sówka, a na choince będzie wyglądać wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu! Prześliczny jest ten hafcik , Kolory pięknie dobrałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sóweczka :) Pięknie będzie się prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sówka w świątecznej czapeczce :-D Pięknie będzie wyglądać na choince :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak :) ja co roku obiecuję sobie, że wyszyję jakieś ozdoby świąteczne i jakoś zawsze zabraknie mi czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sówka! życzę sporo czasu i weny i oby Wasze drzewko było takie, jak sobie wymarzycie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszka jest śliczna. Świąteczne drzewko będziecie mieli wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam choinki więc czekam na zdjęcia:) Wyszywając cokolwiek nie trzymam się kolorów z legendy tylko dobieram z tego co mam bo to większa frajda dla mnie a i zapasy muliny powoli wykorzystuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)