Podałam dalej

Ania na swoim blogu pochwaliła się prezentem ode mnie i teraz mogę pokazać go u siebie.
Zawirowania życiowe sprawiły, że wysłałam go trochę później niż miałam w planach. Dla Ani przygotowałam aniołki z koralików, obrazek z misiem, czapeczkę dla jej maluszka, przydasie do robienia kartek, koraliki, tasiemki, schematy do wyszywania oraz herbatki.
Cały prezent wygląda tak:

Już niedługo będą kolejne odsłony haftu. Z maluszkiem korzystamy z ładnej pogody i czasu na krzyżyki brak. Jak będzie padało to nadrobię czas bez xxx.

Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Piękny prezent przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu! Bardzo ładny prezent przygotowałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję. U nas również każda wolna chwila poświęcona jest Alicji.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)