Hafciarskie podsumowanie roku 2018

W minionym roku niewiele się działo u mnie na tamborku.
Maluszek wymagał dużo uwagi, czas spędzaliśmy na zabawie i spacerach. Starsze dzieci już niewiele śpią i czasu na krzyżyki było mało.
Na początku zaprezentuję skończone hafty:









W zeszłym roku zaczęłam wyszywać kosz z kwiatami.


Postawiłam nowe krzyżyki w:
Twisted Band Sampler

Modlitwa Aniołka


Wyszywający miś


Kwitnący sad


W tym roku chcę skupić się na wyszyciu wszystkich zabawek z salu Country Christmas. Wybiorę też obrazek, w którym jest najmniej krzyżyków do postawienia i go skończę. Mam nadzieję, że ten rok będzie owocny w nowe skończone prace.
Dużo szczęścia w Nowym Roku :)

Komentarze

  1. Piękne hafciki! Życzę pomyślności w rozpoczętym roku i wielu wolnych chwil na haftowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne projekty-) owocnego roku-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu! Jak dla mnie to bardzo dużo wyszyłaś i same śliczności, Życzę Ci dużo czasu na haftowanie w Nowym Roku - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja hafcików. Kreatywnego nowego roku , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne hafty skończyłaś i następne powoli też zapełnisz krzyżykami:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele ślicznych prac zrobiłaś. Jestem zachwycona samplerem wiosennym :).

    Trzymam kciuki za realizację planów na ten rok :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Prace będą piękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)