Twisted Band Sampler (11)

Po długiej przerwie wróciłam do wyszywania samplera. Skończyłam wyszywać 11 kolor.
Tak prezentuje się wyszyty fragment:


Tak wygląda cały sampler:


W trakcie wyszywania zaczęłam się bać, że skończy mi się mulina. Zakupy planuję dopiero na koniec roku. Na szczęście muliny miałam na styk. Za każdym razem jak kończę motek muliny to bardzo się cieszę i trochę mi żal. Cieszę się, ponieważ przybliża mnie to do kolejnych zakupów. Żal mi skończonego koloru, którego nie będę miała przez jakiś czas w pudełku. 😏

Odpowiedzi na komentarze:

Atelier Marysi - Planowanie robótek jest bardzo miłe :)
KasiaS - U mnie obrazków, które chciałabym wyszyć przybywa bardzo dużo.
karolina - Ja o rodzinne gniazdko chyba poproszę Mikołaja. Może jak będę grzeczna to dostanę zestaw pod choinkę ;)

Dziękuję za wszystkie komentarze. Mam nadzieję, że czas na robótki będzie mi dopisywał i wkrótce będę mogła pochwalić się obrazkami z listy życzeń.

Miłego dnia :)
Kasia N.

Komentarze

  1. Pięknie przybywa Twojego samplera :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny, czy mozna zapytac na jakim materiale haftujesz!? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli , powoli posuwasz się do przodu. Uwielbiam zakupy rękodzielnicze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sampler z każdym wyhaftowanym kolorem jest coraz piękniejszy :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz piękniejsza praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest... Od zawsze mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie cos pięknego z tego haftu- śliczne.😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)