Jajko zawieszka

Dzisiaj prezentuję kolejną ozdobę wielkanocną.
Tym razem wybrałam jajko z kościołem i bratkami. 



Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie wielkanocne u Uli.


Sponsorem zabawy jest pasmanteria internetowa:




*** odpowiedzi na komentarze:

Atelier Marysi - Przy takich maluchach szybko widać efekty. Dobre są jak ma się mało czasu. Satysfakcję dają mi duże, skończone obrazki. Małe prace cieszą mnie, ale czuję lekki niedosyt. 
a-lenka - Ja mieszkam na poddaszu. Nie nazwałabym siebie wielbicielką poddasza. Pokoje są ładne, ale brakuje mi prostych ścian i normalnych okien (bardzo lubię firanki).

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Miłego weekendu

Komentarze

  1. Piękne ozdoby szykujesz na Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne jajo Kasiu, takie wiosenne i kolorowe- cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne jajo! Będzie przepiękną świąteczna ozdobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka powstała :) bardzo ładny wzór wybrałaś :) Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna zawieszka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa zawieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajo Kasiu :)
    Bratki i kościółek ..toż to Święta Wielkanocne.
    Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jajkowa zawieszka i widać ,że włożyłaś dużo pracy . Ja jestem zwolenniczką małych haftów :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ozdoba. Też zwróciłam na nią uwagę w gazecie ale jednak wybrałam coś innego. Może jeszcze do świąt zdążę i to xxxxxxx. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zawieszka :) Taka mała a ileż tam szczegółów wyszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jaki cudowny hafcik! Tak wiosennie się zrobiło :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zawieszki czyżbyś szykowała świąteczne drzewko np. gałązki bazie z zawieszkami? Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)