Pingwin z latarnią

Pingwin na sierpniową odsłonę zabawy u Kasi już jest gotowy.



Komentarze

  1. Śliczna kolejna zawieszka . Pozdrawiam serdecznie 🍎🍒😊

    OdpowiedzUsuń
  2. I follow you on gfc 79 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się pospieszyłaś :) Śliczna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, przeurocza zawieszka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co mam w tej kawie, ale ja tam widzę jak on niecierpliwie nóżkami przebiera aż święta będą;-))) Super pingwinek! Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuku :) w sierpniu nowy temat wyzwania, tym razem plaża :) serdecznie Ciebie zapraszam -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki pingwinek. Zrobiło się przy nim zimowo i świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutki :-)
    Ja jestem w trakcie haftowania. Wykradam te minutki z trudem, by mogło powstać cokolwiek poza bieżącymi zobowiązaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny pingwinek u mnie też dzisiaj zagościł ten zwierzak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zawieszki a ten pingwinek, jest wyjątkowo słodki😁 Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pingwinek! Aż uśmiech wywołuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak Kasieńko wybitny...ten zadziorny dziobek łapie za serce:)
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)